My Crush *blushing ^^v


Assalamualaikum,korang =)
Sekarang dah start cuti 2 minggu . Hehehe,Tapi, saya sedeyh,la~
Aittt?? Kenapa sedih pulak?? Biasanya cuti seronok je???,
Hehehehe,

Of Course la ada something,Mimi kena pergi johor,
Dan.....
TAK BOLEH BAWAK BROADBAND!!!!!!!

Alamak,keluar topik sudahhh... =)
Emm,sebenarnya ada kene mengena jugak ^^
Ehh,aku ni merepek je tengah2 malam ni hahaha... *winkwink

Hurmmm~Kalau tak boleh berfacebook,tak boleh la saya tengok profile fb dia.. emm..
hahaha,
Berjiwang karat lah pulokkk.
Sebenarnya mimi sukakan dia . Cintakan dia tu... tak kottt,just like him


Hehehe, Gelaran saya kat dia ialah , MR.Cool .
Hahaha, kenapa saya panggil dia MR.Cool??????????
Ehh,kenapa?? ha?? ha???

Hehe,sabolah,cik mek sekalian, nak habaq mai lah ni =P
Ada sorang kawan saya ni suka kan dia jugak,kawan saya ni bernama Miss.Ai .

Miss Ai chat dengan MR.Cool . Masa mula-mula chat dengan MR.Cool,Miss Ai ni 
seronoklah sebab MR.Cool ni layan dia,
Tapi,lama-lama Miss Ai ni dah tak suka dekat MR.Cool ni sebab MR.Cool ni Terlalu cool.

Tak syokk chat dengan dia (itu kata Miss Ai lahh =) )

Sebab tu lah saya gelarkan crush saya tu MR.Cool .
Ehehehe, ok . Baiii

NOTA KAKI :

Yang berbaju hijau tu saya,(alah,minah yang piece2 berbagai tu..)
,next,Fatin Munirah, Yang berbaju putih tu,and next Fatin Munirah ialah Miss Ai. ^^
(a.k.a Noor Aina Shuhada ^^v )



Thank You For Reading My Entry. Like If U Like It. Do Leave u'r Comment^^

0 Kanak-kanak Riang:

Post a Comment