Without her,I'm Nothing =)

Assalamualaikum,
Peace Yo(!)

Korang ada kawan baik??
Hehehe, saja je tanya...
ada sesetengah orang jenis macam kawan semua orang..
tak ada BFF.

Tak kisah lah kan...
semua orang ada pendapat sendiri.
Mimi ada sorang BFF. Nama dia Fatin Aliya.


P/s: Dia comel,kan?? :D

Walaupin dia matang,tapi dia kadang-kadang jadi macam budak
kecil. =)
Hahaha, itu time dia tak makan ubat lahh. ^^

Dia memahami saya.
Saya kenal dia sejak dari sekolah rendah,
dari kitorang darjah 6.

Saya harap persahabatan kami berkekalan sampai  akhir hayat =))

Ah!! lagi satu, nasib baik tak lupa. saya pon harap
yang hubungan dia dengan BFnye berkekalan sampai ke akhir
hayat dorang :D

Thank You For Reading My Entry. Like If U Like It. Do Leave u'r Comment^^

Comments
6 Comments

6 Kanak-kanak Riang:

  1. May your friendship lasts forever!

    Saya tak ada BFF kerana saya kawan dengan sesiapa sahaja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xie xie (sorry for my broken chinese ^^ )

      Delete
  2. Betullah tu! xie xie=terima kasih. Chinese kena belajar masa yang cukup lama.

    ReplyDelete
  3. Untunglaa dik... akak nak kawan ngan Fatin Aliya tpi BFnye takkasi..
    maklumlah BF die kan Ex-akak ! huhu !

    ReplyDelete
  4. Ala , akak kawan je ngan fatin aliya . asalkan akak jangan buat benda yang bukan2 . mesti aliff kasik akak kawan ngan fatin aliya =D

    ReplyDelete